Social media campagne voor de relaunch van de Black Series door Suspicious Antwerp, een loungewear fashion brand.

Film | Regie | Cinematografie | Color-grading | Editing | Thumbnails | Social Media

Suspicous Antwerp?_

Suspicious Antwerp is een exclusief kledingmerk die de wereld veroverde met hun top-notch marketing en unieke storytelling. Hun doelgroep bestaat overduidelijk uit millennials. Dat zie je immers aan de resem artiesten en influencers die leuke foto's maken met de kleren. Naast Kylie Jenner, Tom Holland, Barbara Palvin, Chase Stokes, Alexis Ren, Jay Alvarrez, Lil' Kleine, Noah Beck, Henri PFR, Ed Westwick, Romelu Lukaku, David Dobrick en veel meer, werken ze ook samen met Playboy, Tomorrowland, VEX ... Suspicious Antwerp is de trendzetter van deze tijd en vroeg Zavala om een unieke campagne op te zetten.

De uitdaging_

Ons werd gevraagd om een campagne op te zetten die helemaal afweek van de normale content van Suspicious Antwerp. Een campagne die hun volgers wakker schudt en die doet verlangen naar de drop van de Black Series, een collectie waar ontelbaar veel vraag naar is met dat deze exclusieve kledij maar 1 maal per jaar uitkomt.

Onze strategie_

Na wat intense brainstormsessies kwamen we op het idee om een Hollywood-style video productie te schieten waarbij hackers de designs van de collectie stelen en het heft in eigen handen nemen. Suspicious Antwerp wordt gehackt door een groep die we 'Passion Chasers' noemen. Zij spreken mensen aan die hun passie volgen en mensen die alles ervoor over hebben om hun droom waar te maken, de MMXX movement. Onze hackers zijn tegelijk de anti-helden van de campagne en geven deze exclusieve collectie vrij aan de Suspicious fans.

We delen onze video op in 3 delen en daarmee ook 3 genres. Deel 1 is een thriller waarbij we de spanning opbouwen bij de kijker. In het tweede deel zetten we deze tension verder met een fast-paced actie video. In het laatste, derde deel bevinden we ons in een donker en angstaanjagend drama.

WHU.. WH... WHAT IS HAPPENING?

Onze campagne bestond uit 3 stadia. Bij de eerste 2 was onze doelstelling om nieuwgierigheid op te wekken bij het doelpubliek van Suspicious. Wie zijn de 'hackers' die het merk overnemen en binnenbreken in het hoofdkantoor? Waarom stelen ze de designs van de Black Series? Onze derde video is de speech van onze antagonist. Hier wordt alles duidelijk en teasen we hun audience voor de relaunch van de Black Series.

We hebben 3 custom thumbnails ontworpen die de video in 1 oogopslag showcasen. Zo konden we duidelijk maken dat deze content afwijkt van wat Suspicious normaal post en ook interesse en nieuwsgierigheid wekken bij mensen die alleen al de feed van het merk zien.

ACT I _ The HQ Raid

Onze eerst act is de thriller. We zien de nietsvermoedende Atlas die aan het einde van zijn werkdag bij Suspicious zit. Onze antagonisten sluipen het hoofdkantoor binnen en Atlas komt oog in oog te staan met de leider van de hackers.

ACT II _ Run Forest Run

In onze actie sequence probeert Atlas te ontsnappen. De hackers zijn met te veel en overmeesteren onze held. Hij moet zich overgeven aan de leider en daar eindigen we met een cliffhanger. Wat nu?

De volledige productie werd gefilmd op 2 dagen in Antwerpen en Kortrijk. Dankzij een dynamische planning en een top crew konden wij dit in deze tijd verwezenlijken.

ACT III _ We're coming back in black

Atlas is niet in de beste positie... Gegijzeld en vastgebonden aan een stoel in een duistere kelder kan hij geen kant meer op. De leider van de hackers legt eindelijk uit waarom dit zich allemaal afspeelt in zijn evil-speech.

Our craftmanship is tailored to EVERY screen

We leven in het tijdperk van de smartphones. Het is dus 'oh zo' belangrijk dat onze productie hetzelfde effect heeft op elk toestel en elke computer. De juiste export settings om kwaliteit te behouden en snel te laden is dus KEY. Onze home-made template zorgt voor snelle laadtijden zonder kwaliteitsverlies zodat iedereen kan genieten van deze productie.

One of the best 2020 sales

No story lives unless someone wants to listen.

Dankzij deze marketingaanpak en originele videoproductie had Suspicious Antwerp tijdens Black Friday een mega sale! Wij zijn apetrots op het eindresultaat. En dat het naast de visuals ook nog voor Suspicious een mooie return on investment heeft opgebracht is MAG-NI-FI-CENT!

142.000

mensen bereikt

+152%

verkoop