De kwaliteit, duurzaamheid en klasse van een product overbrengen in 7 seconden.
Een marketing uitdaging op z'n best!

Film | Editing | TV | Social Media | Productfotografie

Pontiac?_

Pontiac komt met een nieuwe collectie kwaliteitshorloges met een Belgisch ontwerp, een Zwitsers gangwerk en saffierglas. Ze worden met de grootst mogelijke zorg vervaardigd en zijn voorzien van unieke details die typerend zijn voor het merk Pontiac, dat klassieke modellen van hoge kwaliteit biedt.

De uitdaging

Pontiac wil een dynamische reclamespot van 7 seconden voor televisiezender VTM. Daarbovenop willen ze een digitale campagne op met online talents die we verspreiden op sociale media. Deze met insteek dat de horloges voor zowel jong als oud zijn.

Onze strategie

Eerst en vooral maken we een strategie op. Dan begint het puzzelwerk voor shotlisten en scripts. En dan, duiken we de studio in. We foto- en videograferen de horloges en gieten onze content in verschillende reclamemodellen. Voor de digitale campagne gebruiken we onze in-house Talent Pool.

Did someone say: 'Lensflare packshots?'

Iedereen heeft ze wel eens gezien... De fancy watch-commercials waar een uurwerk ronddraait. Het is net dat tikkeltje dynamischer en klassevoller. Zeker wanneer er met wat time-warping wat schwung ingestoken wordt.

Niet alleen moeten onze video's er fantastisch uitzien, alle spotjes moeten ook voldoen aan de HD-MAT standaard. Al onze videoproducties zijn 100% volgens de huidige vereisten voor professioneel en commercieel gebruik. Klaar voor het grote scherm: roll - camera - action!

VTM logo small
Pontiac - Instagram post

Behind the scenes 📱

Ook zorgden we voor een blik achter de schermen voor social media.

Jaques vermeire & Julie Vermeire

Talent Pool

De Pontiac horloges zijn zowel voor jong als oud. Wij haalden uit onze Talent Pool Jacques Vermeire en dochter Julie. Beiden hebben ze een grote digitale voetafdruk en stralen ze klasse en vertrouwen uit. Na een fotoshoot en voice-over opname in de studio maakten we een social media spot voor Pontiac. Een afgeleide van de TV-spot die nog meer doelt op het online publiek van zowel Jacques, Julie en Pontiac Watches.

Wil jij meer weten over onze Talent Pool?

> Talent pool
Julie Vermeire - Talent Pool photo
Jacques Vermeire