Wij lieten Abitare in het oog vallen bij hun doelpubliek met behulp van intrigerende visuals en social strategieën.

Film | Regie | Cinematografie | Color-grading | Editing | Fotografie | Social Media

Abitare?_

Abitare is specialist in designmeubels, verlichting en woonaccessoires met winkels te Geel en Brasschaat.

De uitdaging_

Abitare was op zoek naar een online strategie voor grotere engagement, visibiliteit en meer volgers op Instagram. Dit allemaal op een organische manier om zo leads op een natuurlijk te genereren.

Onze strategie_

We zetten een lange termijn campagne op met influencer en BV Julie Vermeire. Zij doet give-aways en plaatst content om zo haar volgers te funnelen naar de pagina van Abitare. Daarnaast maken we een mini-documentaire van Julie die het keuzeproces doorloopt voor een tapijt bij Abitare. Deze mini-docu kunnen we dan simultaan posten op de feed van Abitare zodat de nieuw gegenereerde volgers ook meteen gerelateerde content te zien krijgen.

Esthetische visuals gepaard met een sterk verhaal.

Een commerciële video in de huisstijl van Abitare met TikTok-ster Julie Vermeire die een organisch gevoel teweeg moet brengen en de ongeduldige kijker op Instagram moet vastpakken en vasthouden.

Op Instagram moeten alle visuals recht voor de raap zijn. Mensen moeten meteen weten over wat het gaat of ze scrollen verder. Daarom was onze missie om een tweedelige 'documentaire' te maken in minder dan 2 minuten. De huidige aandachtspanne van een gemiddelde Instagram-scroller is 15 seconden per video. Het doel is dus om de kijkers in die eerste 15 seconden te boeien en vast te houden.

We kozen voor een dynamische montage met esthetische interieur beelden in combinatie met de altijd-zo-gelukkige Julie Vermeire.

Customer service is the new marketing.

Het tweede deel van onze mini-documentaire draait rond de levering, service en customer experience van Abitare. Deze video wordt simultaan gepost met de social-content die Julie post om zo het verhaal door te zetten.

Maandelijkse visuals

Met Abitare gaan wij de uitdaging aan om maandelijks visuals te creëren voor al hun digitale media. Dit is een pakket op lange termijn die hun voorziet van dynamische up-to-date content. Op deze manier blijven ze ook actief op sociale media wat dan ook weer zorgt voor grotere engagement.

A never-ending story

Wat is nu net de kracht van een lange-termijn samenwerking?

Doordat je constant nauw samenwerkt ken je elkaars behoeften, verwachtingen en workflow. Net omdat Zavala geen gigantisch corporaat marketing bedrijf is kunnen wij een persoonlijke en no-nonsense aanpak voorschotelen. Zo zijn wij altijd beschikbaar voor advies en brainstorms.

+150%

Engagement

3.000+

Nieuwe volgers op Instagram

Julie Vermeire

Talent Pool

Wij beschikken over een portefeuille van micro- en macro-influencers die onze digitale campagnes net die extra boost kunnen geven. Hier proberen we ook enkel talents in te zetten die organisch bij het merk passen zodat de campagnes zo natuurlijk mogelijk overkomen. De juiste samenwerking met de juiste influencer is de sleutel tot een succesvolle campagne. Als zij enthousiast zijn en achter het merk staan dan is de engagement logischerwijs veel groter. Julie Vermeire is net verhuisd dus was de link met Abitare vanzelfsprekend.

Wil jij meer weten over onze Talent Pool?

> Talent pool